به زودی
فعالان صنعت غذا و رستوران داران کشور
بزرگترین گردهمایی
چهارمین جشنواره رستوران محبوب

بزرگ ترین رویداد صنعت غذا و رستوران در کشور

جشنواره رستوران محبوب مردم

 در ایران ما مجموعه های رستورانی زیادی وجود دارد که توانسته اند علاوه بر برندسازی و اعتماد سازی میان مردم، خود را به عنوان  سر دم داران این صنعت معرفی کنند،طوری که علاوه بر معروفیت به محبوبیت رسیده به نحوی که در بعضی روزها حتی برای صرف یک وعده غذایی باید در نوبت و یا صف طولانی باشی تا بتوانی غذا مورد علاقه ات را صرف کنی.

در کشور ما در طول سالیان گذشته همایش ها و جشنواره های زیادی به صور مختلف برای صنعت غذایی برگزار شد که متاسفانه جای برنامه ای مختص به رستوران ها در کشور خالی بود…

محورهای جشنواره رستوران محبوب در یک نگاه

  • آشنایی با کارآفرینان ملی در حوزه صنعت توریسم و گردشگری
  • بررسی نقش مواد غذایی و تغذیه سالم در میزان محبوبیت رستوران ها
  • آشنایی با فرهنگ غنی اقوام ایرانی در میهمان نوازی
  • دریافت نشان محبوبیت برند پس از نظرسنجی مردمی در روز جشنواره
  • بررسی روشهای جذب مخاطب و مشتریان بیشتر برای مجموعه ها
  • تجلیل از قدیمی ترین مجموعه های رستورانی و مرور تاریخچه این صنعت
  • دریافت گواهینامه های بین المللی در حوزه گردشگری و آشنایی با برند حلال
  • راهکارهای نوین در برندسازی
  • اهدای مدال زرین به ده مجموعه اول
  • دریافت گزارش درمورد وضعیت محبوبیت رستوران ها نزد مردم
  • برقراری ارتباطات تجاری بین تامین کنندگان و رستوران داران
  • رونق صنعت گردشگری در کشور بر اساس استاندارد های روز جهانی
  • آشنایی با تجارت الکترونیک در صنعت غذا
  • معرفی گسترده مجموعه های رستورانی از طریق رسانه های جمعی
  • معرفی غذاهای سنتی ایرانی و ترویج فرهنگ ایرانی

تنها رویدادی که مردم برندمحبوبشان را انتخاب می کنند!

در جشنواره رستوران محبوب نیز، تلاش ما بر این بوده است که رستوران های محبوب در هر نوع و سلیقه ایی را مورد شناسایی قرار دهیم و در این شناسایی آنچه که حائز اهمیت است نظر و رای مردم و مشتریان رستوران ها می باشد.

زمانی که رستورانی فاکتورهای لازم را از نظر کیفیت غذا، آموزش پرسنل، نحوه صحیح ارتباط با مشتری و استانداردهای لازم در زمینه رستوران داری را داشته باشد. ناخودآگاه آن رستوران جایگاه ویژه ای را نزد مخاطبین خود پیدا خواهد کرد. در این صورت فارغ از هر نوع سلیقه ای، آن رستوران مکانی محبوب برای سرو غذا خواهد بود.

اهمیت حضور در جشنواره ی تخصصی و متناسب با حوزه‌ی کاری خود

فرصت آموزش

حضور در همایش‌‌های تخصصی باعث یادگیری موضوعات مختلف و رسیدن به ایده‌های جدیدی برای شما خواهد شد.صاحبان کسب‌وکارهای کوچک گاهی در انزوا قرار می‌گیرند و از نقطه نظرات متفاوتی که ممکن است باعث پیشرفت آن‌ها شده و روی نتایج آن‌ها در آینده تاثیر داشته باشد بی بهره‌ می مانند. شرکت در کنفرانس‌­ها و استفاده از سخنرانی‌ها و سایر جنبه‌­های آموزشی آن‌ها -ضمن جلوگیری از وقوع این مشکل- سبب رشد کسب و کار شما خواهد شد.

شبکه سازی

همایش‌‌های تخصصی فرصت‌های مناسبی برای networking (شبکه سازی)فراهم می‌کنند. حضور مجموعه های مختلف و رقیب از نقاط مختلف کشور منابع ارزشمندی برای کسب‌وکارهای مختلف فراهم می‌کند. اجتناب از حضور در کنار رقیبان‌تان به‌­دلیل ترس از این‌که رقبا مزیت رقابتی شما را کشف کنند، خود سبب محدود شدن موفقیت شما می‌­شود.

همکاری یکی از راه­‌های ایجاد ارتباطات است.

اثبات تخصص

اگر در صنعت خود فعال هستید، می‌توانید تخصص خود را میان هم‌صنفان و مشتریان خود توسعه دهید. اغلب کسانی‌که در صنعت فعال هستند به صورت مرتب در جلسات حضور پیدا می‌کنند و شناخته شدن در چنین جمع هایی می تواند کمک بزرگی به شناخته شدن شما به عنوان یک متخصص بکند.

محصولات جدید

گاهی اوقات اهمیت حضور در رویدادها لزوما آشنایی با افراد جدید یا نتورکینگ نیست. در اکثر رویدادها نه تنها با افراد جدید آشنا می‌شوید، بلکه به محصولات و سرویس های نوآورانه‌ای معرفی می‌شوید که به درد کار و حرفه شما می‌خورند. کشف کردن این راه‌حل‌های جدید یکی از بهترین روش‌های جلو زدن از رقبا محسوب می‌شود. به یاد داشته باشید که در دنیای امروز اگر از رقبا جلو نزنیم، آن‌ها از ما جلو خواهند زد!

مهلت ثبت نام

0هفته0روز0ساعت0دقایق0ثانیه ها

شروع نظرسنجی

0هفته0روز0ساعت0دقایق0ثانیه ها

برگزاری مراسم

0هفته0روز0ساعت0دقایق0ثانیه ها

شرکت کنندگان جشنواره رستوران محبوب

1
2
3
4
5
1

هتل رستوران

2

فست فود ، فودکورت

3

رستوران

4

کافه رستوران ها و کافی شاپ ها

5

مجتمع های رفاهی،توریستی و گردشگری و صنایع وابسته

حامیان جشنواره رستوران محبوب

شرکت نرم افزاری سپیدز ایرانیان

سپیدز با سابقه ترین تولید کننده نرم افزار رستوران، فست فود و کافی شاپ در ایران

شرکت نرم افزاری سپیدز در سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را با هدف ارائه راهکارهای جامع و نوین نرم افزاری مدیریت رستوران آغاز کرد. شناخت صحیح از نیازهای رو به رشد بازار و به کارگیری آن در تولید محصول، مجموعه نرم افزارها و برنامه های مدیریت رستوران سپیدز را بعنوان کارآمدترین راه حل مدیریت رستوران مطرح کرده است .در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰۰ رستوران، فست فود و کافی شاپ از نرم افزار رستوران و خدمات این مجموعه استفاده می کنند.

سفارش آنلاین غذا چنگال

با توجه به توسعه روز افزون اینترنت، روشهای خرید به کلی دگرگون شده است و جامعه به سمت خرید اینترنتی سوق پیدا کرده. این موضوع مزیت های بسیار زیادی، به خصوص برای مشتریان به وجود آورده است.اگر ساکن شهرهای بزرگ و پر ترافیک هستید دیگر نیاز ندارید که وقت زیادی را در ترافیک بگذرانید تا یک رستوران که غذای دلخواه شما را سرو می‌کند را بیابید .

شرکت ایده نگر باربد تجارت، با نام تجاری “چنگال” فعالیت خود را در زمینه سفارش آنلاین غذا شروع کرده است. شما به راحتی و با صرف کمترین وقت می توانید تمام رستوران‌هایی که در محدوده شما قرار دارند را بیابید، منوهایشان را ببینید و غذاهای مورد علاقه‌تان را سفارش دهید. استفاده از وبسایت “چنگال” وقتی هیجان انگیز می‌شود که شما مسئول سفارش غذا برای چندین نفر و با ذائقه‌های متفاوت باشید. با این روش شما به راحتی می توانید غذای مورد نظر هر شخص را از رستوران‌های جدا سفارش داده و موجبات رضایت همگی را فراهم نمایید.

شرکت زمزم ایران

شرکت زمزم در سال ۱۳۳۴ هجری شمسی با تأسیس اولین شرکت تولید نوشابه گازدار بنام زمزم تهران فعالیت خود را آغاز نمود. تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی زمزم محصولات خود را تحت لیسانس شرکت های خارجی و پس از انقلاب به همت پرسنل مجرب و کارآزموده خویش با نام زمزم تولیدات خود را به بازار عرضه نموده است.
زمزم در سال های اخیر گسترش قابل توجهی در فعالیت های خود ایجاد نموده است. این در حالی است که در ابتدا فعالیت خود را با یک خط تولید آغاز نمود، ولی هم اکنون ۱۳ شرکت در شهر های مختلف ایران و همچنین چند شرکت خارجی در دیگر کشور ها تحت لیسانس زمزم ایران، محصولات مختلف زمزم را تولید می کنند. از آنجا که مدرنترین واحد عصاره سازی خاور میانه متعلق به زمزم ایران است، می تواند نوشیدنی با طعم و مزه های متنوع و مختلف تولید نماید.

شرکت بهنوش ایران

شرکت بهنوش ایران اولین تولیدکننده ماءالشعیر در ایراناست که در سال ۱۳۴۶ کار خود را با نام ایران مالتا (مالتای ایران) آغاز کرد. 

شرکت لبنیات کاله

برند کاله باهدف بهبود و ارتقای سطح سبد غذایی مردم ایران در سال ۱۳۷۰ تأسیس شد. نتیجه فعالیت‌های انجام‌شده در این مجموعه طی سال‌های گذشته که همگی در راستای ارتقای سبد غذایی هم‌وطنان و سرافرازی ایران اسلامی است، این برند را در جایگاه ۴۸ام صنایع غذایی در جهان (به گزارش یورو مانیتور)، برند محبوب و برتر و ۷ سال تنها صادرکننده نمونه در فرآورده‌های لبنی در ایران قرار داده است.

با ما در ارتباط باشید :

سوالات، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را برای ما ارسال کنید در اسرع وقت به تمامی پیام ها رسیدگی خواهد شد